دسته‌بندی نشده

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی یک چمن سبز زیبا در حیاط مایه مباهات هر صاحب خانه است. بسیاری از مردم علاقه مندان به چمن کاری هستند و از زمان و تلاش خود برای کامل کردن چمن خود دریغ نمی کنند. با این حال، همه شرایط مناسب برای رشد و نگهداری یک چمن عالی را ندارند.

چمن مصنوعی زیبا، بسیار بادوام، بسیار کاربردی و نگهداری آسان، امروزه هم در داخل و هم در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. با توسعه فناوری تولید و مواد مورد استفاده، چمن  اکنون به طور صادقانه از ظاهر طبیعی چمن مانند با ترکیب ضخامت ها و رنگ های مختلف الیاف تقلید می کند. چمن مصنوعی می تواند یک راه حل عالی برای حیاط، تراس یا بالکن باشد.

در این متن به شما نشان خواهیم داد:

چرا چمن مصنوعی را انتخاب کنید؟
آیا نصب آن آسان است و چقدر زمان می برد
نصب چمن مصنوعی در بالکن یا تراس
نحوه نصب چمن مصنوعی در حیاط
نحوه نگهداری چمن مصنوعی

چرا باید چمن مصنوعی را انتخاب کرد؟

فضای سبز زیبا، مرتب و امن.

دوام طولانی چمن مصنوعی باعث می شود رنگ سبز آن برای مدت طولانی زنده بماند. چمن مصنوعی بادوام است، در برابر آفتاب محو نمی شود، در برابر سایش مقاوم است و لیز نمی خورد. چمن  مرغوب و متراکم فضای دلپذیری را در خانه، حیاط و همچنین در کافه یا باغ رستوران برای شما فراهم می کند.

رطوبت را جذب نمی کند و در برابر آب و هوا (باران، برف) مقاوم است. این یکی از مزایای بزرگ چمن مصنوعی است، بنابراین برای کافه‌ها و رستوران‌های فضای باز توصیه می‌شود.

بدون هزینه نگهداری اضافی نگهداری چمن مصنوعی آسان است، نیازی به چمن زنی یا آبیاری ندارد. به همین دلیل، برای زمین های بازی، زمین های ورزشی بسیار مناسب است زیرا قبض برق را کاهش می دهد و آب و زمان ارزشمند را صرفه جویی می کند.

مناسب برای نگهداری و طراوت برای دکوراسیون!

چمن مصنوعی علاوه بر اینکه برای زمین های بازی، زمین های بازی و محوطه های استخر مناسب است، راه حل خوبی برای تراس ها و بالکن ها است! در ترکیب با گیاهان گلدان طبیعی و مبلمان باغ، می توانید به راحتی واحه سبز خود را برای لذت ایجاد کنید.

تراس یا بالکن خود را به مکانی برای تفریح ​​تبدیل کنید

آیا می خواهید فضای بهاری را در تراس یا بالکن خود ایجاد کنید؟

چمن مصنوعی را به عنوان یک جزئیات جدید به بالکن خود اضافه کنید و از زیبایی روزهای بهاری و تابستانی در فضایی با طراوت لذت ببرید.

مصنوعی ظاهر زیبای هر بالکن را تکمیل می کند و حتی یک بالکن کوچک را به مکان مورد علاقه شما برای یک گفتگوی دلپذیر در حین نوشیدن قهوه یا چای تبدیل می کند.

چمن مصنوعی در رستوران ها و کافه ها

مصنوعی که تراس ها و باغ های کافه یا رستوران را پوشانده می تواند به شما کمک کند تا محیط مناسبی را برای لذت بردن از یک دوره آفتابی زیبا ایجاد کنید.

ظاهری مجلل از چمن خود را انتخاب کنید که توسط چمن مصنوعی Giardino ارائه شده است. چمن مصنوعی Giardino به دلیل تراکم بالاتر، ارتفاع شمع 30 میلی متر و کیفیت عالی، حسی از تجمل را ارائه می دهد و آن را به گزینه ای عالی برای حیاط، مناظر، محوطه استخر، تراس و بالکن تبدیل می کند.

راحتی راه رفتن و ظاهر چمن طبیعی را با دوام رنگ تضمین شده و نگهداری آسان فراهم می کند. پشتی با سوراخ هایی که برای زهکشی طبیعی آب طراحی شده است، در برابر تمام شرایط آب و هوایی نامطلوب مقاوم است.

لمس طبیعت برای هر فضا

 

چمن  پرادو جلوه ای از چمن را به شکل طبیعی اصلی خود می سازد.

پرادو با ارتفاع شمع 17 میلی متر، انتخاب خوبی برای هر فضای بیرونی یا داخلی است. این باعث صرفه جویی در منابع (آب، برق) و کاهش زمان تعمیر و نگهداری حیاط می شود. تعمیر و نگهداری آسان است، بنابراین به عنوان دکوراسیون تراس یا بالکن نیز توصیه می شود.

آیا نصب چمن مصنوعی آسان است؟

چمن  به راحتی در بالکن نصب می شود زیرا سطح آن کوچک است و می توان چمن را در یک قسمت برش داد.

نصب چمن  در حیاط کمی پیچیده تر است.

نصب آن در تراس یا بالکن چقدر و در حیاط چقدر طول می کشد؟

چمن  بالکن یا تراس (سطوح سخت: بتن، سرامیک): پایه باید دارای ریزش جزئی باشد تا در صورت بارندگی یا شرایط آب و هوایی مشابه از احتباس آب در زیر  جلوگیری شود، زیرا این آب باقیمانده در نهایت بوی نامطبوعی ایجاد می کند.

نصب چمن  روی سطوح سخت (بتنی، سرامیک و …) در یک روز قابل انجام است.

حیاط: چمن ها، ریشه ها، شاخه ها و سایر موانع موجود باید حذف شوند. زمین را از عمق 7.5 تا 20.5 سانتی متر حفر کنید، قلوه سنگ بیندازید و محکم بکوبید تا سطحی جاذب و سخت فراهم شود که چمن روی آن قرار گیرد. فعالیت های آماده سازی نیازمند ماشین آلات ساختمانی سنگین برای کوبیدن قلوه سنگ است.

چمن مصنوعی چگونه نصب می شود؟

چه قصد دارید چمن را روی یک سطح طبیعی، بتنی یا سرامیکی قرار دهید، راهنمای ما در مورد نحوه نصب چمن  به شما کمک می کند تا این فرآیند را با موفقیت و به راحتی انجام دهید.

نصب چمن مصنوعی در بالکن یا تراس

اگر می خواهید  را روی سطح سخت (بتن، سرامیک) نصب کنید، این راهنمای ساده نصب چمن  را دنبال کنید:

1. ارتفاع و طول را تخمین بزنید

قبل از قرار دادن چمن  روی زمین، عرض و طول آن را تعیین کنید.

2. منطقه را تمیز کنید

قبل از نصب چمن روی بتن یا سرامیک، سطح را به خوبی تمیز کنید. تا مطمئن شوید که سطح کاملاً یکنواخت است و تمام ناخالصی ها پاک شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *