کاکتوس, گل و گیاه, گیاه

مراقبت از کاکتوس اچینو

کاکتوس اچینو

گیاهان

امروز به دلیل زیبایی و آرام‌بخش بودن و خواص گل ها و گیاهان از آن‌ها استفاده‌های بسیاری می‌شود. برای مثال عمده استفاده‌ ی کاکتوس اچینو در تزیینات دکوراسیون خانه می باشد.

کاکتوس اچینو دارای گل‌های کاکتوس بی‌نظیری می باشد که دارای ظاهری زیبا و فوق‌العاده می‌باشند. همین امر موجب محبوبیت بسیار این گیاه در میان مردم شده‌است. 
این نوع کاکتوس دارای گل های زیبایی می باشد که متعلق به جنوب آمریکا می باشد.
کاکتوس اچینو با افزایش سن بسیار بزرگ و کروی شکل می شود و متشکل از خارهایی به رنگ سفید و زرد می باشد.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های کاکتوس که موجب محبوبیت این گیاه شده است، این است که در برابر اشعه و نور غیرمسقیم خورشید بسیار مقاوم هستند.


فروشگاه اینترنتی  کاکتوس اچینو

شرایط نگهداری کاکتوس اچینو

همان گونه که می‌دانید تمامی گل‌ها و گیاهان برای ادامه حیات به نور خورشید و آب نیاز دارند اما باید به این نکته توجه کنید که نیاز به آب و نور در انواع گیاهان با یکدیگر متفاوت است و ما نباید برای تمامی آنها یک شرایط را در نظر بگیریم.

همان گونه که می‌دانید کاکتوس نسبت به سایر گیاهان به نور بیشتر و آب کمتری نیازمند هستند و می توانند برای مدتی طولانی بدون نیاز به آب زنده بمانند.

برخلاف سایر گیاهان، کاکتوس در برابر بی‌آبی پژمرده نمی‌شود، بلکه در برابر آب زیاد زیبایی خود را از دست می‌دهد.
از آنجایی‌ که کاکتوس اچینو برای ادامه حیات به نور بسیاری نیاز دارد بنابراین باید آن را در پشت پنجره و در معرض نور غیرمستقیم خورشید قرار داد.

بنابراین شما می‌توانید این گیاهان را در فصل های گرم در هوای آزاد و در مقابل نور غیر مستقیم خورشید قرار دهید.

.

برای آبیاری مناسب این کاکتوس ها باید به بافت خاک و همچنین اندازه گلدان توجه کنیم.

به این نکته توجه کنید که گلدان‌های بزرگ‌تر به آب بیشتری نیازمند هستند.
یکی دیگر از نکاتی که در هنگام نگهداری از کاکتوس اچینو باید در نظر بگیرید این است که از خاکی استفاده کنید که دارای زهکشی مناسب بوده و پس از هر آبیاری آب را به مدت طولانی در خود نگه ندارد.

زیرا همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد کاکتوس ها نسبت به سایر گل‌ها به آب کمتری نیازمند هستند. دمای مناسب نیز یکی دیگر از شرایطی است که در هنگام استفاده از هر نوع گیاه باید به آن توجه کافی کنیم.

به این نکته توجه کنید که گیاهان کاکتوس، گیاهان گرمسیری هستند و نسبت به سایر گیاهان به دمای بیشتری نیازمند هستند و در دماهای بالا و هوای گرم و خشک می‌توانند زنده بمانند.

.

روبینیا گاردن

روبینیا گاردن یکی از مراکز فروش اینترنتی در زمینه فروش انواع و اقسام گل‌ها و گیاهان می باشد که با هزینه مناسب و بصرفه سعی در فروش گل ها و گیاهان مورد نظر با سلیقه خاص شما دارد.

شما می‌توانید هر نوع گل و گیاهی را که می‌خواهید را از این مرکز اینترنتی سفارش داده و در کمترین زمان ممکن گل و گیاه مورد نظر خود را تحویل بگیرید.
در این مرکز انواع و اقسام گل‌های زینتی و غیر زینتی پیدا می‌شود که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، گل و گیاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و خریداری کرده و تحویل بگیرید.

.

کاکتوس اچینو
.

بنابراین اگر به دنبال خرید کاکتوس اچینو هستید میتوانید به این مرکز مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *