دسته‌بندی نشده

کاشت سه بعدی پیاز

 کاشت سه بعدی پیاز حالت کاشت سه بعدی پیاز و گل همیشه بهار چکیده. این اختراع به ایجاد حالت کاشت بین قطره ای جامد با کارایی بالا بر اساس هماهنگی اکولوژی پیاز و گل همیشه بهار. با توجه به عادات اکولوژیکی مختلف آنها مربوط می شود. این اختراع می تواند. بیماری های گیاهی و آفات حشرات و زمان مصرف دارو را کاهش دهد، دوره رشد را افزایش دهد. سرعت استفاده از زمین را بهبود بخشد و با تابش نور کافی، رطوبت و تهویه به عملکرد بالا دست یابد. عملکرد در واحد سطح پیاز مخلوط شده 1650 کیلوگرم / 667 متر مربع است. که سود آن 799 RMB / 667 متر مربع است. گل همیشه بهار 1350 کیلوگرم / 667 متر مربع است. که سود آن 607 RMB / 667 متر مربع است. کل مزیت 1406RMB/667m2 است. که راندمان به ترتیب 46.81% و 31.34% بهبود می یابد.


شرح

نوعی حالت کاشت سه بعدی پیاز و همیشه بهار آزتک زمینه فنی این اختراع متعلق به زمینه فن آوری های تولید کشاورزی است. یک نوع با توجه به دو نوع ویژگی اکوسیستم مختلف محصول پیاز و گل همیشه بهار آزتک، حالت کاشت جامد با کارآمد بالا بر اساس هر دو تعامل هماهنگ اکولوژیکی باشد.

تکنولوژی پس زمینه

همراه با اجرای عمیق تداوم بهینه سازی تعدیل و استراتژی برند. سبز ساختار کشاورزی هیلونگ کیانگ، سبزیجات پیشرفت قابل توجهی در صنعت گل و گیاه به دست آورده اند. مقدار زیادی از شیوه های تولید ثابت می کند که همیشه بهار و پیاز آزتک از محصولات اقتصادی پر سود هستند. ، مزیت کاشت آن مزرعه غلات 3-5 مضاعف می شود. در حال حاضر به ساختار تولید کشاورزی تبدیل شده. و با افزایش درآمد دهقانان برجسته جدید بهینه شده و تجدید نظر شده است.

بر اساس آمار

 

بر اساس آمار، استان هیلونگجیانگ. شروع به معرفی مؤسسه تحقیقاتی جغرافیایی و کشاورزی اکولوژیکی پیاز روز طولانی. ژاپن توسط آکادمی علوم چینی ما در شمال شرقی نوزده و نود. در سال 2006 به 50000 میلی متر در سطح پیاز پیاز رسیده است . همه وجود دارد. کشت و کار در کل استان در نقاط مختلف است.اما به دلیل داشتن. انتظارات نسبتاً بالا (شرایط آبیاری باید ترتیب داده شود.) در زمینه تولید پیاز جایگزین در زمینه تولید پیاز تا حدودی محدود شده. و سطح زیرکشت مستمر مجبور به افزایش سال به سال می شود.

آسیب پیاز توسط بیماری و حشرات برای افزایش وزن. کاهش تولید در سال های اخیر، حتی شکست کامل محصول. اکثریت قریب به اتفاق خانوار دهقانی، میزان استفاده از مواد شیمیایی کشاورزی را برای تضمین تولید پیاز به طور نامحدود تقویت می‌کنند. باعث اضافه وزن شدید آفت‌کش‌ها در پیاز می‌شوند. و خروج، فروش در داخل کشور حادثه ممانعت مکرر اتفاق می‌افتد. و تصویر محصول به شدت پایین می‌آید و کاشت می‌شود. فایده به وضوح می لغزد. Tagetes پیش نویس خانواده کامپوزیت تروفیت ها، گل و ریشه آن می تواند به عنوان دارو استفاده شود، و گرما پاکسازی مرتب شده است. کاهش خلط، اثر تسکین سرفه، سم زدایی،

پاکسازی

 

پاکسازی، و گل آن می تواند مواد خام رنگدانه زرد طبیعی را استخراج کند. و پتانسیل وسیعی برای توسعه آینده ترتیب داده شده است. همچنین تنها در ده سال مازاد، به دلیل مزایای قابل توجه آن، به عنوان کشاورزی سفارشی، دولت محلی دارد. با هدایت و حمایت انرژی، hm مساحت زیر کشت مازاد به سرعت 30000 به گل همیشه بهار آزتک در تاریخ مزارع استان هیلونگجیانگ 2 توسعه می یابد، به یکی از زمین های مهم برای رشد محصولات اقتصادی محصولات زراعی تبدیل می شود. همراه با افزایش محدودیت زمانی کشت. سطح زیر کشت، آسیب گل همیشه بهار آزتک توسط بیماری و مشکل حشرات به طور مساوی بیشتر و بیشتر مشهود است و برخی مناطق دارای عوارض انفجاری هستند.

ردیابی علت آن در تولید برای انجام مدیریت کشت بر اساس عادت اکولوژیکی گل همیشه بهار آزتک اهمیتی ندارد و جدی بیشتر باعث بروز بیماری گل همیشه بهار آزتک می شود. و عملکرد و سود در واحد سطح سال به سال کاهش می یابد.تحقیق نشان می دهد. که بنابراین بزرگ شدن یا علامت کاهش در سال های اخیر در منطقه کشت همیشه بهار آزتک راکد ظاهر شد. پیاز را بهبود بخشید. الگوهای کاشت موجود گل همیشه بهار آزتک را بهبود بخشید. الگوی کشت با عملکرد بالا، با کیفیت بالا، کارآمد. ایمن را تنظیم کنید. متوجه شوید که توسعه پایدار پیاز. پرورش گیاه همیشه بهار آزتک بسیار ضروری است.

گل همیشه بهار آزتک گیاه

کاشت سه بعدی پیاز گل همیشه بهار آزتک گیاه گلدار غنی از نوع روز کوتاه در تعداد زیاد، نور کافی، رطوبت خاک مناسب و شرایط تهویه مناسب است. گرفتگی بین پشته، تخلیه مرطوب و گرم آهسته است. باعث زخم شدن شاخه اصلی زیرین بیشتر در هنگام جمع آوری می شود، باعث می شود. که به راحتی پاتوژن متلاشی شود. بیماری که می تواند به طور ناگهانی اتفاق بیفتد باعث پیری زودرس یا شکست کامل محصول می شود، بنابراین به اندازه کافی نگه دارید روشنایی، برای کاهش بیماری گل همیشه بهار آزتک بسیار مهم است.

که مجرای تهویه بین پشته را حفظ کند. پیاز شمال از نوع گرم و مرطوب درنگ روز در اکوتوپ مرطوب، شمال شرقی، شادی حاصلخیز از آب شادی و شادی ون شیگوانگ است. در معرض نور خورشید قرار بگیرید اما از نور زیاد اجتناب کنید. سیستم ریشه فیبری به طور عمده در خاک سطحی 20 سانتی متری توزیع شده است. به هوادهی خاک نیاز دارد تا خوب باشد. 8 تا 10 برگ رشد کامل مدفوع، کلاه کمتر است.

بیشتر بخوانید: نحوه عرق گیری گیاهان در خانه

تعبیه فاز زیست‌محیطی

تعبیه فاز زیست‌محیطی پایه‌ای نظری برای ایجاد الگوی کاشت پیاز سبز، گل داوودی با عملکرد بالا، با کیفیت بالا، کارآمد و ایمن است. گل همیشه بهار آزتک محصول مقاوم‌تر در دمای پایین‌تر در روزهای کوتاه است و می‌تواند تا دوره جوانه‌های گل باردار رشد کند. آگوست در گذشته، پس از آگوست وارد مرحله شکوفایی کامل می شود. پیاز یک محصول روز طولانی با درجه حرارت بالا است. که مقاوم در برابر رطوبت بالا است. و پیاز در دوره بلوغ (ژوئیه) باید تا حدی سایه زده شود. و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید جلوگیری شود. همیشه گل همیشه بهار آزتک، پیاز حاصل از کشت مخلوط تحت تهویه مناسب است، رطوبت مرطوب است. و شرایط انطباق گرم همیشه.به دلیل عرض کلاه پیاز پارچه کم. کشت مخلوط سه بعدی از ابتدا تا انتها در محیط تهویه و نور نافذ است. گل همیشه بهار آزتک، در 8 ماه، بسته شدن.

بین دوره ده روز گذشته برجستگی گل همیشه بهار آزتک. هنگام ورود به دوره چیدن، پیاز وارد فاز اقامت فیزیولوژیکی و زمان برداشت. متوالی می شود. پشته پیاز به مجرای تهویه گل همیشه بهار آزتک تبدیل می شود. و شرایط روشنایی بیشتر بهبود می یابد. و روند عفونت به طور موثر مهار می شود. سپس پیاز به دلیل مجاورت با گل همیشه بهار آزتک در مجاورت زیاد از نور مستقیم پرهیز کرده است. و تعادل رطوبت در پشته با پیاز مناسب است. و رشد می کند و بیماری نیز به طور موثر کنترل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *